حجت الاسلام علی مقدسی پور امام جمعه کمیجان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که در آستانه حماسه ۹ دی، گفت: نظام اسلامی، نظام مبتنی بر حمایت مردمی است، قرآن کریم نصرت الهی را براساس حمایت مومنان از رهبری اسلامی معرفی می کند.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران نیز به تبعیت از قرآن کریم نظامی مبتنی بر مردم است، یعنی قدرت آن متکی به حمایت معتقدانه و مومنانه عناصر مردمی است و بر اساس همین قدرت نیز ادامه می یابد و به اهداف خود نزدیک می شود.

امام جمعه تصریح کرد: اگر مسئولین جمهوری اسلامی اعتماد و باور به قدرت خدا و مردم مسلمان ایران داشته باشند و پشتوانه مردمی را از دست ندهند، نباید از تشر زدن دشمنان بترسند و گول لبخند زدن و دست دادن دشمنان را بخورند و اعتماد به آنان نکنند.


وی با اشاره به فتنه گری و کینه ورزی چندین ساله دشمنان گفت: دشمنان در مقابله با نظام اسلامی به دنبال تضعیف عناصر قدرت نظام اسلامی هستند و از این جهت می کوشند که ملت ایران را از نظام اسلامی جدا کنند، و یا با فشار وارد کردن بر ملت ایران از طریق تحریم ها و دیگر راه های جنایتکارانه ملت را در تداوم مسیر انقلاب نا امید کنند.

حجت الاسلام علی مقدسی پور بیان کرد: فتنه گران و ضد انقلاب داخلی در فتنه ۸۸ تلاش کردند که با ترغیب دشمنان ملت ایران و به خصوص امریکا، زمینه افزایش تحریم ها علیه ملت ایران را ایجاد کنند تا از این طریق مردم را از پیمودن راه اسلام بازدارند.


خوش رقصی وطن فروشان با نامه به رئیس جمهور امریکا

وی با اشاره به نامه ۳۰ نفر از خائنان فتنه گر و وطن فروش به رئیس جمهور امریکا و درخواست تحریم ها ی سخت تر علیه مردم ایران گفت: اوج خیانت و ذلت این خائنان به ملت ایران در آن است که متن انگلیسی با متن فارسی در مواردی تفاوت داشت. یکی از این موارد نوشته شده است" جمهوری اسلامی ایران با حمایت از گروه های مثل حماس و حزب الله موجب کشته شدن هزاران سرباز شجاع امریکایی شده است"، این خوش رقصی آنها برای رئیس جمهور امریکا نشان می دهد.

امام جمعه: متن این نامه منافقان به حدی رسواگر است که برخی از همدستان داخلی فتنه نیز بعد از انتشار آن، شدت رسوایی را احساس کردند و علیه آن صحبت کردند.

سکوت معنا دار دولت در افزایش نرخ ارز

حجت الاسلام مقدسی پور با اشاره به نرخ افزایش دلار در روزهای اخیر، گفت: یکی از شعارهای تبلیغاتی رئیس جمهور در سال ۹۲ حفظ ارزش پول ملی بود و مسئولین اقتصادی در دولت یازدهم یکی از افتخارات خود را کنترل نوسانات قیمت ارز می دانند. این در حالی است که بانک مرکزی هیچ گونه عکس العملی را در خصوص افزایش قیمت ارز نشان نمی دهد، چون اگر بانک مرکزی برنامه ای برای کنترل بازار ارز داشت اجازه نمی داد دلار در مدت زمان کوتاهی از ۳۶۰۰ تومان به ۴۱۵۰ تومان برسد و منافع بیشتری را به جیب عده خاص برود.

وی افزود: افزایش نرخ ارز سبب افزایش کاذب قیمت ها و افزایش نرخ تورم خواهد شد و موجب بلاتکلیفی و سردر گمی و عدم امکان تصمیم گیری برای فعالیت های اقتصادی می شود. این بزرگترین افت برای مدیران صنعتی و اقتصادی کشور است.

حجت الاسلام مقدسی پور با اشاره به فرا رسیدن ۱۳ دی و ابلاغ پیام تاریخی امام به گورباچف رهبر شوروی سابق گفت: این پیام برگرفته از قرآن کریم است و مختص به یک مقطع خاص زمان نبود. این پیامی است زنده و جاوید برای همه ابرقدرت های شرقی و غربی که انسانیت را از فطرت خداجوی خویش جدا کرده و در جهان مادی غوطه ور ساخته اند.

وی تصریح کرد: درایت و رهبری امام خمینی در زمان ارسال آن نامه نشان می دهد که امام خمینی در شرایطی از شکسته شدن استخوان های مارکسیسم سخن به میان می آورد که اتحاد جماهیر شورری همچنان یکی از ابرقدرت های جهان بود. رهبر معظم انقلاب نیز در دو هفته گذشته در دیدار با رهبران جنبش اسلامی حماس یک بار دیگر یادآوری کردند که اگر مسلمانان به وظیفه خود در مقابل صهیونیسم عمل کنند و بیدار شوند و از فلسطین حمایت کنند در ۲۵ سال آینده اسرائیل از صحنه روزگار حذف خواهد شد. این مدیریت و تدبیر رهبری را نشان می دهد.