۴ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

احساساتی نشویم

بعد از 12 سال مذاکرات با فراز و نشیب های زیاد از این که در این بخش توانستیم در مقابل کسانی که خود را بزرگ دنیا و به قول خودشان کدخدای جهان به حساب می آورند به توافق برسیم خوشحالیم اما چند نکته قابل توجه است

1- پیامبر اکرم در صلح حدیبیه خوشحال شد و مسلمانان از اینکه نتوانسته بودند عمره به جا آورند و در حدیبیه سربتراشند و قربانی کنند ناراحت بودند اما پیامبر چیزی می دید که عوام نمی دیدند. و آن فتح مکه در سال هشتم همری بود.

2- کفار قریش، مسلمانان را تا روز مذاکره در حدیبیه به رسمیت نمی شناختند ولی این مذاکرات باعث شد مسلمانان به رسمیت شناختنه شوند. تا چندی پیش ما را به عنوان کشور هسته ای قبول نداشتند ؛ ولی الان به عنوان یک کشور هسته ای در جهان شناخته شدیم. و در طول تاریخ سابقه ندارد که همه ی قدرتمندان با هم جمع شوند کشوری را به زانو درآورند موفق نشده باشند جز ایران عزیز؛ زیرا هر حکومتی را مناسب ندیدند به شکل های مختلف وارد عمل شده آن را ساقط نمودند.

رهبر معظم انقلاب از ابتدا موافقت خود را برای مذاکرات اعلام کردند؛ اما می دانستند که این گرگ ها قابل اعتماد نیستند. و ما در این مذاکرات، نسبت هایی مثل تروریست، جنگ طلب و ....  را که به ما می دادند، شکستیم. برای جهانیان ثابت شد که اگر از لبنان، غزه، سوریه و عراق دفاع می کنیم به خاطر حق و مظلوم بودنشان است.

3 - اگر تونستیم در این مذاکرات چیزی به دست آوریم که هنوز جزئیات آن مورد بررسی قرار نگرته باید دقت کنیم که احساساتی نشده و با دقت بیشتر بند بند آن توسط مراجع ذی صلاح مورد بازبینی و بررسی قرار بگیرد تا آینده کشور دچار آسیب نشود.

4- هرگز صلح با دشمن قابل اعتماد نیست ؛ چرا که به قول امام علی (علیه السلام) دشمن با صلح ضربه دیگری ممکن است بر ما وارد کند . بنابراین بصیرت و هوشیاری خود را باید افزایش داد.

5- نکته بسیار مهم این است که کشوری مثل برتانیا بعد از قطع شدن دستش از ایران بارها تلاش کرده دوباره روابط خود را با ما در حد سفارت بالا ببرد .بنابراین در این مدت بسیاری از نقشه های خود را به خاطر دور بودن از ایران، نتوانسته با جاسوسی پیش ببرد. الان تلاش می کند که سریع بازگشته نقشه ای شوم خود را مستقیما پیگیری نماید.


۲۵ تیر ۹۴ ، ۱۳:۲۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ahmadloo

دوستان و دشمنان خود را بیشتر بشناسیم

رد پای رژیم آل ثانی در خشونت ها و ترور

تصاویر افراد شرکت کننده در این میهمانی که در پوشش سفره افطار توسط امیر فطر برگزار شد، توجه افکارعمومی و به ویژه قربانیان حملات و جنایات گروه های تروریستی را به این افراد بیشتر جلب کرد، کسانی که رد پای آنها در انفجارها و حملات تروریستی در کشورهای منطقه و به طور خاص علیه شیعیان و محبان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به چشم می خورد.

در حالی که دستان شیطان و شیاطین در ماه مبارک رمضان به فرمان خداوند بسته است، اما دستان شیاطین انس که جنایت می کنند و کشتار و تروریسم را ترویج و تبلیغ و تشریع می کنند، همچنان برای صدور مجوز کشتار و ارعاب باز است.

رسانه های عربی تعبیر جالبی درباره سفره افطار امیر قطر برای شیوخ تکفیر به کار برده اند. این رسانه ها، میهمانان امیر قطر را شیاطین انس توصیف کردند که علنا و بدون هر گونه محدودیتی به کشتار انسان های بیگناه تشویق می کنند. شرکت کنندگان در ضیافت به اصطلاح افطار امیر قطر، کسانی بودند که با صدور فتاوای ضد اسلامی و ضد بشری، بیشترین خدمت را به دشمنان اسلام اصیل و ناب محمدی می کنند و سبب مخدوش شدن بیشتر وجهه اسلام ناب محمدی می شوند و به بازوی جبهه صهیونیستی غربی و مزدورانشان برای اجرای طرح های خطرناک آن علیه امت اسلام تبدیل شده اند.

دعوت امیر قطر از شیوخ تکفیر و تروریسم که مطرح ترین آنها، یوسف القرضاوی،  محمدالعریفی، عائض القرنی و ناصر العمر بودند به بهانه افطار بود، اما در عمل سفره ای که وی برپا کرد، نه سفره ای برای کسب اجر و ثواب.

انتشار تصاویر شیوخ فتنه و تکفیر در میهمانی افطار امیر قطر بار دیگر این حقیقت را مورد تاکید قرار داد که قطر پایگاه اصلی شیوخ فتنه و تروریسم و حامی مالی اصلی آنهاست که بیش از چهار سال است که نقاب از چهره خبیث و شوم آنها با افزایش آهنگ فتاوایی که شیوخ مورد حمایت قطر خواستار کشتار مردم بیگناه و حمایت از تروریست ها به  صورت آشکار، کنار رفته است.

از مهمترین شیوخی که علنا فتوای کشتار و ارعاب و ویرانگری به نام اسلام صادر کردند، شیخ یوسف قرضاوی است که ریاست تشکل فتنه و نفاق یعنی اتحادیه جهانی علمای مسلمان را که مرکز آن در قطر است، برعهده دارد. قرضاوی حتی در کشور خود به حمایت از تروریسم و تحریک و تشویق به کشتار و ویرانگری متهم است.

این شخصیت وهابی مصری هنگام اهدای شصت میلیون دلار از سوی آمریکا به تروریست ها در سوریه گفته بود ما از آمریکا به  خاطر دادن سلاح به جنگجویان تشکر می کنیم و خواستار کمک های بیشتر هستیم.

اما محمد العریفی شیخ سعودی که به خاطر صدور فتاوای عجیب و غریب و ضد اسلامی مشهور شد. وی به صراحت فتاوای تکفیر مسلمانان شیعه و جواز کشتار آنها را به ویژه در عراق صادر کرد. فتوای حرام بودن دعا برای مقاومت لبنان و یاری آنها در نبرد با رژیم اشغالگر و متجاوز صهیونیستی در سال 2006 و توصیف مقاومت فلسطین به مقاومت بیهوده هرگز از یاد مسلمانان و ملت های مظلوم منطقه نرفته و نخواهد رفت.
العریفی از تریبون رسانه های رسمی سعودی برای حمله به محبان اهل بیت(ع) و گروه های مقاومت در منطقه بهره می برد.

العریفی همچنین به صراحت از تروریست ها خواسته بود برای جنگ با دولت مقاوم سوریه به این کشور سرازیر شوند. وی آدمکشی و ویرانگری در سوریه توسط تروریست ها و حمایت مالی و تسلیحاتی از آنها را جهاد توصیف کرد.

سومین شخصیت فتنه گر در سفره افطار امیر قطر، عائض القرنی مبلغ وهابی سعودی بود که سابقه تکفیر هر کس را که مخالف اعتقادات وهابیون باشد، در کارنامه خود دارد. هر چند آل سعود در اقدامی نمایشی وی را بازداشت کرد، اما پس از مدت کوتاهی، وی را آزاد کرد و دستان وی را برای فتنه گری علیه امت اسلام باز گذاشت.القرنی از علمای به اصطلاح مسلمان خواست فتوای جمعی علیه  نظام مقاوم سوریه و لزوم جنگ با آن صادر کنند. این شخصیت وهابی به صراحت گفته بود جنگ با نظام سوریه، واجب تر از جنگ با اسرائیل است.

اما ناصر العمر دیگر شخصیت دعوت شده به مراسم افطاری امیر قطر بود. این مبلغ وهابی به حمایت آشکار از گروه های تکفیری در عراق و سوریه و تشویق به کشتار و پیوستن جوانان به این گروه های تروریستی در عراق و سوریه مشهور است.این مبلغ وهابی به صدور فتاوای عجیب و غریب که کاملا با منطق اسلامی و دین حنیف و اصیل اسلام  بیگانه است، شهرت یافته است. فتوای ضد بشری و ضد اسلامی موسوم به جهاد نکاح که مشروعیت بخشی به فحشا و فساد به نام اسلام است، به مبلغان وهابی سعودی منتسب است. شیوخ فتنه و تکفیری که تریبون رسانه های سعودی در اختیار آنهاست تا هر گونه که دوست دارند به تحریک و تشریع کشتار و خشونت و ترور دست بزنند.

بنابراین هرچه کشورهای اسلامی کوچکتر شوند کار برای استکبار جهانی و عملی کردن نقشه ها آسانتر خواهد بود

۰۸ تیر ۹۴ ، ۰۲:۰۶ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ahmadloo

آیا آنچه در میان آقایان تماشاگر مشاهده می شود برای ما بس نیست که خانم ها هم شاهد بد اخلاقی ها باشند؟

جمله زیر سرآغاز مقاله 30 خرداد «داغ نیوز» است:

«هیچ کدام از والیبالیست هایی که دیشب مقابل آمریکا ما را سربلند کردند را یک مرد به دنیا نیاورده است، گرچه برایتان سخت است و جانکاه اما باور کنید که آنها را زنان زاده اند. شیرزنان این سرزمین. زنان و دختران این سرزمین شایسته احترام بیشتری هستند…»

آیا احترام گذاشتن به مادران با حضورشان در ورزشگاه ها حل می شود؟ آیا فراموش کردیم که اگر این جوانان عزیز امروز در میادین ورزشی حماسه می آفرنند نتیجه کار حماسی دیروزیان بودند که نمونه های آنها هفته گذشته از جمله 175 غواص دست بسته تشیع شدند.

ما منکر احترام به ورزشکاران نیستیم اما دلواپس بعد از پیروزی و شکست هستیم که در بین تماشاگران چه سخن ها که رد و بدل نمی شود . هر کدام از ما زره ای غیرت ناموسی داشته باشیم هرگز حاض نخواهیم شد که زنان و دخترانمان در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

پس چه لزومی دارد با احساسات پاک مردم بازی کنیم و زنان و دخترانی که احساسات و عواطف جزء پاک وجودشان است و بر آنها حاکم است به بازی گرفته شوند. نمونه حجاب خانم هایی که تا به حال در ورزشگاه ها حاضر شدند ثابت می کند که تصمیم گیرندگان برای جلو گیری از حضور خانم ها در ورزشگاه ها درست و صحیح است.

( برای اطلاع بیشتر به مقاله 6/3/93 همین بلاگ مراجعه فرمایید)

۰۱ تیر ۹۴ ، ۲۳:۰۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ahmadloo

تبرک رمضان برای ما؟

حلول ماه پربرکت رمضان برشما عزیز ان اهل مطالعه مبارک باد .
مارا به دعا کاش نسازند فراموش
رندان سحرخیز که صاحب نفسانند . . .
هرچه داریم از خداست و هرچه توان داریم برای خدا باید خرج کنیم.
با ادب خاص خود وارد این مهمانی بی مانند بشویم . . .
خدایا به فرشتگانت بسپار در لحظه لحظه نیایش خویش

خـــــــــدایـــــــــــا
دلــــــم کــــــه برایـــــت تنــــــگ می شــــــود ،
بــــــا آنکـــــــه می دانـــــم همـــــه جــــــــا هستی،
امــــــا بــــــه آسمـــــــان نگـــــــاه می کنم،چــــــرا کــــه
آسمـــــــــان ســــــــــــه نشــــــــــــانه از تــــو دارد:
بــــی انتهـــــــــاست....
بــــــی دریــــــــــــــغ اســــــــت

وچــــــون یـــــک دست مهربـــــــــــان، همیشـــــــه بــــــــــالای ســــــر مـــــــاست

بنابراین اگر مولای این ماه شب، زیاد به آسمان نگاه می کند حکمت ها در این شب می بیند.

پس ای مولای ما، ما در در این شب ها دعا گو باش تا شب قدر را به خوبی درک کنیم.

۰۱ تیر ۹۴ ، ۲۲:۰۰ ۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ahmadloo