جمله زیر سرآغاز مقاله 30 خرداد «داغ نیوز» است:

«هیچ کدام از والیبالیست هایی که دیشب مقابل آمریکا ما را سربلند کردند را یک مرد به دنیا نیاورده است، گرچه برایتان سخت است و جانکاه اما باور کنید که آنها را زنان زاده اند. شیرزنان این سرزمین. زنان و دختران این سرزمین شایسته احترام بیشتری هستند…»

آیا احترام گذاشتن به مادران با حضورشان در ورزشگاه ها حل می شود؟ آیا فراموش کردیم که اگر این جوانان عزیز امروز در میادین ورزشی حماسه می آفرنند نتیجه کار حماسی دیروزیان بودند که نمونه های آنها هفته گذشته از جمله 175 غواص دست بسته تشیع شدند.

ما منکر احترام به ورزشکاران نیستیم اما دلواپس بعد از پیروزی و شکست هستیم که در بین تماشاگران چه سخن ها که رد و بدل نمی شود . هر کدام از ما زره ای غیرت ناموسی داشته باشیم هرگز حاض نخواهیم شد که زنان و دخترانمان در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

پس چه لزومی دارد با احساسات پاک مردم بازی کنیم و زنان و دخترانی که احساسات و عواطف جزء پاک وجودشان است و بر آنها حاکم است به بازی گرفته شوند. نمونه حجاب خانم هایی که تا به حال در ورزشگاه ها حاضر شدند ثابت می کند که تصمیم گیرندگان برای جلو گیری از حضور خانم ها در ورزشگاه ها درست و صحیح است.

( برای اطلاع بیشتر به مقاله 6/3/93 همین بلاگ مراجعه فرمایید)